Yılın Motoru Ödüllü 1.2 PureTech EAT6 motora sahip yeni Peugeot 2008 ve Peugeot 208 Ağustos ayında Türkiye pazarına sunuluyor.
Şirket açıklamasına göre, Peugeot, Türkiye pazarına ağustos ayı itibariyle 2 yeni model ve teknoloji sunuyor. Yakıt tüketimi ve performans açısından pazar liderliğine oynayan yeni 2008 ve 208 ile Peugeot, ürün gamını daha da güçlendiriyor.
Yeni Peugeot 2008, baÅŸarılı performansını daha ileriye taşımak üzere SUV tasarımını güçlendirerek iddialı ve çekici bir görünüm ile öne çıkıyor. Teknolojik içerik ve yeni motor seçenekleri anlamında büyük deÄŸiÅŸikliklerden de yararlanan yeni Peugeot 2008’de Peugeot’ya özgü Peugeot i-Cockpit, 2008’in sezgisel, keskin, esnek ve güvenli sürüş karakterini vurguluyor.
Grip Control adaptif çekiÅŸ kontrol sistemi, yeni Peugeot 2008’in farklı zeminlerde sürüş kabiliyetini ve güvenliÄŸini artırıyor. Araçta, Mirror Link sistemi üzerinde geliÅŸtirilen Mirror Screen ve Apple Carplay, geri görüş kamerası, Aktif Åžehiriçi Güvenlik Sistemi ve Otomatik Park Sistemi gibi sınıfında nadir bulunan ekipmanlar da sunuluyor.
Peugeot’nun ödüllü motoru 1.2L PureTech, 110hp versiyonu ile yeni 2008’de EAT6 tam otomatik ÅŸanzımanla birleÅŸerek üstün bir sürüş keyfi vaad ediyor. Türkiye’de aÄŸustos ayında satışa sunulması planlanan yeni Peugeot 2008, 1.2 Puretech 110Hp EAT6 Tam Otomatik, 1.6 e-HDi ve ETG6 olmak üzere üç farklı motor, ÅŸanzıman seçeneÄŸi ile pazarda yer alacak.
Yakıt tüketimi ve emisyon salımları açısından sınıf lideri
Peugeot 208 ise aÄŸustos ayı itibariyle Türkiye’de satışa sunulması planlanan EAT6 (6 kademeli Efficient Automatic Transmission) Tam Otomatik vites seçenekli 110 beygir gücündeki yeni benzinli PureTech motoru ile ürün gamını geniÅŸletiyor.
Euro 6 normlarına uygun PureTech motor seçenekleri ile Peugeot 208, yakıt tüketimi ve emisyon salımları açısından sınıfının liderliğine yerleşiyor.
Puretech motor, manuel vitesli ve tam otomatik vitesli versiyonlarında karma parkurda 4,6 litre yakıt tüketimi vadediyor. Bu teknolojik geliÅŸmeler Peugeot’nun Avrupa ürün gamının CO2 emisyonu ağırlıklı ortalamasını azaltıyor ve markanın Avrupa çevre dostu markalar sıralamasında ilk üç arasında yer almasını ve PSA Grubunun da CAFE liderliÄŸini almasını saÄŸlıyor.