Türkiye’de satılan her iki Toyota C-HR’dan biri hibrit oldu.
Toyota’nın ocak-temmuz döneminde toplam C-HR satışlarının yüzde 48,5’ini C-HR Hybrid modeli oluÅŸturdu.
Åžirketin açıklamasına göre, sadece temmuz ayında Türkiye’de satılan Toyota C-HR Hybrid’in toplam satışlarındaki payı yüzde 72’ye ulaÅŸtı. Bu oran Avrupa pazarında ise yılın ilk 6 ayında yüzde 80 olarak gerçekleÅŸti.
Toyota C-HR, tüm Avrupa’da bugüne kadar 67 bin 958 adet satarken, bunun 59 bin 88 adeti ile yüzde 86’sı hibrit versiyon oldu.
PAZAR PAYI
C-HR, Türkiye’de yılın ilk 7 ayında toplam 3 bin 448 adet satılırken, hibrit versiyonun satış rakamı 1671 olarak gerçekleÅŸti. Türkiye’de yılın ilk yarısında en fazla satılan hibrit otomobil olan Toyota C-HR Hybrid, hibrit otomobil satışları içinde de yüzde 83 pazar payına ulaÅŸtı.
Dünyada hibrit teknolojisinin öncüsü olan ve Türk halkını da ilk kez hibrit teknolojisiyle buluÅŸturan Toyota’nın yıl sonuna kadar satışını planladığı 5 bin adetlik hibrit otomobil satışında önemli bir payı üstlenecek Toyota C-HR Hybrid, ÖTV teÅŸviÄŸi ile çok daha ulaşılabilir bir fiyatla sunuluyor.