Kampanyalar
Buradasınız: Anasayfa » Otomobil Haberleri » 2020 Model Yeni Volkswagen Golf 8’in Özellikleri
2020 Model Yeni Volkswagen Golf 8’in Özellikleri

2020 Model Yeni Volkswagen Golf 8’in Özellikleri

Volkswagen’de Golf, T-Roc ve Tiguan gibi kompakt araçların geliştirilmesinden sorumlu Karlheinz Hell, Golf’ü neyin ayırt ettiğini şu şekilde ifade ediyor; “Golf bir simgedir, sekizinci neslin yine standartları belirleyeceğine söz veriyorum. Yeni Golf modern ve zarif. Teknoloji, çeşitlilik ve bireysellik anlamına gelir. Ayrıca sportif GT ve R modelleriyle geniş bir hedef kitleye hitap ediyor.”

Karlheinz Hell, yeni Volkswagen Golf’ü önceki modelden ayıran nedir sorusuna şu cevabı veriyor; “Klaus Bischoff ve tasarım ekibi benim açımdan ustaca geliştirdi. Tipik Golf genlerini kendi içinde taşıyor. Volkswagen Golf’ün dış tasarımı evrimseldir, böylece anında tanınabilir ve içseldir. Golf 8 bizi, örneğin yeni Innovision kokpiti ile dijital çağa götürecek. Yenilikçi işletme konsepti ile yine yeni standartlar koyuyor. Standart Lane Assist, Front Assist ve Car2X ile sürücü destek sistemleri için birçok gelişmiş teknolojiyi sunuyor.”

Yeni Golf’ün dijital kokpit gösterge grubu, standart olarak 25,4 cm (10 inç) yüksek çözünürlüğe sahip renkli ekranda sizin için önemli olan içerikleri gösteriyor. Head-up display ile başlayan teknolojik yenilikler arasında WeConnect/WeConnect Plus, Car2X, mobil anahtar gibi detaylara yer verilmiş. 210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.

Sezgisel isteğe bağlı ses kontrolü ile sesinizi, VW Golf’nüzdeki radyo, telefon, klima ve navigasyonu kontrol etmek için kullanabilirsiniz. Ses girişi ile, doğru istasyonu, eşleşen adres defteri girişini veya aradığınız numarayı seçmek mümkündür. Ve We Connect Plus’ın çevrimiçi ses kontrolü ile Golf’ünüz sizi daha iyi anlayacaktır. Örneğin, çevrimiçi olarak en sevdiğiniz müziği seçebilir veya navigasyonunuzda hedef girişi sezgisel olarak kontrol edebilirsiniz.

Bir ikon haline gelmiş modelin yeni nesli olan Golf 8’in geliştirme sürecinde müşteri ihtiyaçları analiz edilmiş ve 3 kapılı gibi çok az talep edilen değişkenler kaldırılmış. Bu, model varyasyonlarının Golf 7’ye kıyasla %35 azaltılmasını sağlamış. Aynı zamanda yeni Volkswagen Golf’e yeni fonksiyonlar getirilmiş ve verimlilik arttırılmış.

İlk nesilden beri, dünya çapında 35 milyondan fazla Volkswagen Golf yollara çıktı. Bunların 26 milyonu Wolfsburg fabrikasında üretildi. Yeni Golf 8’in üretimi yazdan beri devam ediyor ve şu anda başlangıç ​​aşamasında. Aralık ayının başında ilk araçlar Almanya ve Avusturya bayilerine geliyor. Yeni Golf 8 2020 yılında Türkiye yollarında da muhtemelen sıkça göreceğimiz modeller arasında yer alacak.

Önceden, mevcut verimlilik rezervlerinden yararlanmak için 400’den fazla atölyede yaklaşık 700 çalışma basamağı analiz edildi. Başarılı modelin sekizinci neslinin öncekinden daha verimli bir şekilde inşa edilebilmesi için sayısız süreç iyileştirmeleri yapılmış.

Uzunluğu 4284 mm’ye çıkarılan Golf 8’in genişlik, yükseklik ve aks mesafesi değerleri ise sırasıyla 1789, 1456 ve 2636 mm olarak açıklandı. Standart olarak manuel vitesle gelen VW Golf’te, DSG şanzımana sahip versiyonların vites kolu oldukça küçültülmüş ve şık bir tasarıma sahip.

210 km/s hıza kadar çalışan Travel Assist ise sürücüden yönlendirme, fren ve gaz fonksiyonlarını devralıyor. Bir diğer büyük yenilik ise Golf 8 kullanıcılarının satın alımdan sonra We Upgrade özelliği sayesinde araçlarına daha sonradan adaptif hız sabitleyici, Light Assist adlı far kontrolleri, navigasyon, akıllı telefon bağlantısı ve Wi-Fi hotspot ekletebilecek olması.

Yeni VW Golf ile birlikte Trendline, Comfortline ve Highline olarak adlandırılan donanım seviyeleri artık Golf, Life ve Style olarak isimlendirilecek. Giriş seviyesi Golf’te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25″ boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.

Yolda birbiriyle iletişim kuran araçlar, yolları daha güvenli hale getirebilir, tıkanıklığı azaltabilir ve yerel tehlike lekelerini uyarabilir. Standart tehlike uyarısı, sürücünün örneğin şantiyelerdeki veya özel amaçlı taşıtların uyarılması için faydalı bilgiler sağlamasına yardımcı olur. İletişim WLAN (pWLAN) üzerinden Car2X teknolojisi ile çalışır.

Giriş seviyesi Golf’te bile LED ön farlar, LED stoplar, anahtarsız çalıştırma, dijital gösterge paneli, 8.25″ boyutlu bilgi eğlence sistemi ekranı, otomatik klima, şerit takip asistanı, ön bölge asistanı, yaya koruma sistemi ve diğer araçlarla ve trafik altyapı sistemleriyle iletişim kurabilen Car2X standart olacak.

Life seçeneğinde kablosuz şarj, 10 renkli ambiyans aydınlatması, ön kol dayama, Park Pilot ve City Light gibi donanımlar yer alırken, en üst versiyon Style’da sürücü tarafı elektrikli spor koltuklar, 32 renkli ambiyans aydınlatma, deri direksiyon, köşe dönüş özellikli LED ön farlar, kayar sinyal lambalarına sahip LED stoplar, 3 bölgeli klima, Travel Assist gibi ekstralar ekleniyor.

Wolfsburg’da 8.400 çalışan sadece VW Golf üzerinde çalışıyor. Golf 8, 2.700’den fazla bireysel parça ve bileşenden oluşuyor. Tamamen bağlanılabilir Golf 8’de 962 hatta toplam 1340 m kablo kurulu. Bu, Golf 7’den 100 m daha fazla kablo anlamına geliyor.

Volkswagen markasının Üretim Direktörü Dr. Andreas Tostmann şöyle diyor: “Golf 8, öncekinden çok daha karmaşık. Bununla birlikte, ortalama üretim süresini yaklaşık bir saat azaltabiliriz. Golf 8, ikinci nesil MQB ürünlerine ait olduğundan, üretim yatırımlarımızı önemli ölçüde azaltabildik. Modüler stratejimiz etkili. Golf 8’de Wolfsburg’daki takım tam potansiyellerini gösterdi. Genel olarak üretim süreçleri daha verimli hale geldi. Bu büyük bir başarı ve teşekkürüm hepsinden kaynaklanıyor.”

Golf 8, sistemlerinin ve süreçlerinin standardizasyonunu artırarak selefine kıyasla başarılı bir başlangıç ​​için sermaye harcamalarını yarıya çıkarmayı başardı. Yeni Volkswagen Golf için toplam yatırım üç haneli milyon avroluk bir tutarda. Selefi gibi, VW Golf 8’in üretim mimarisi de Modüler Enine Araç Kutusu’na (MQB) dayanmaktadır. Golf 8’in kısa ve özlü Tornadolinien yan parçaları için yeni bir tesis kuruldu.

Yeni Volkswagen Golf 8 sahip olduğu teknolojilerle de dikkat çekiyor. Sekizinci kuşak Golf, elektrikli bir sürüşle birlikte geliyor. Hafif Hibrit Elektrikli Araç sistemi (kısa: “mHEV”) 48 volt teknolojisinin kalbi 48V kayışlı marş jeneratörü.

Hareketlilik sektörü hızla değişiyor. Müşterilerin rahatlık ve dijital ağ oluşturma talepleri arttıkça, yasa koyucular 2020 yılına kadar CO2’de sürekli bir düşüş beklemektedir. Volkswagen, prestijli Viyana Motor Sempozyumu’nda yenilikçi alçak gerilim konseptini geniş bir kitleye sunacağını duyurmuştu. Grup şimdi verdiği sözü yerine getiriyor ve dünyanın en çok satan araçlarından biri olan VW Golf’ün sekizinci neslinde bu yıl seri üretime geçiyor. İlk olarak, EA211 evo ailesinin Golf TSI motorları ile 1.0V ve 1.5 litre kapasiteli ve çift kavramalı şanzımanlı (DSG) 48V hibrit tahrik üretilecek. Volkswagen daha sonra elektrifikasyonunu adım adım tüm model ailesine genişletecek. Fakat teknolojinin gerisinde tam olarak ne var ve en güçlü yönleri nerede?

Mevcut plug-in hibritlerle (PHEV), örneğin VW Golf GTE ve Passat GTE modelleriyle karşılaştırıldığında, 48V teknolojisine sahip mHEV sistemi azaltılmış bir işlevsellik sunuyor, ancak çok daha düşük maliyetli. Plug-in hibrid (PHEV), bataryaya güç vermek için bir fiş kullanırken, mHEV şarj edilebilir bir bataryaya sahip değil ancak bir 48V kayışlı marş jeneratörü ile donatılmış. Bir elektrik motoru olarak bu motor, tahrik gücünü durumsal olarak artırmak için – örneğin hızlanırken – yanma motorunu destekliyor. Yavaşlama aşamalarında, jeneratör aracın kinetik enerjisini dönüştüryor ve aküyü aksi takdirde kaybedilecek enerji ile şarj ediyor. Bu kombinasyon Volkswagen’e fırsat veriyor elektrifide önemli değişiklikler olmadan geleneksel powertrains. Sürüş stiline bağlı olarak, mHEV sistemi 100 kilometrede yaklaşık 0.4 litre yakıt tasarrufu sağlıyor.

Volkswagen Golf 8 serisinin mHEV araçlarında, düzenli 12V dahili bataryaya ek olarak, mHEV sürücünün ön yolcu koltuğunun altına monte edilmiş 48V lityum-iyon bataryası bulunuyor. Sürücü frene bastığında kinetik enerji elektriğe dönüştürülüyor ve frenleme enerjisinin yüzde 40’ına kadar geri kazanılarak bataryada saklanabiliyor.

Volkswagen Golf daha önce hiç bu kadar ilerici olmamıştı. Beş hibrid versiyonu ile kompakt sınıfı elektriklendiriyor. Dijital iç ortamı, sezgisel kullanımın yeni bir boyutuna izin veriyor. Volkswagen’in sekizinci nesil Golf ile tanıtımını gerçekleştirdiği sürüş destek sistemi 210 km/saat hıza kadar kullanılabiliyor. Car2X üzerinden sürüş zekasını kullanan ilk Volkswagen olan Yeni Golf 8 trafikteki tehlikeler konusunda sürücüyü önceden uyarıyor.

Yeni Golf 8’de yer alacak 11 farklı motor seçeneği içinde 5 hibrit motor da kullanıcılara sunuluyor. Volkswagen, Golf’e eTSI’nin üç güç kademesini sunacak: 81 kW/110 hp, 96 kW/130 hp ve 110 kW/150 hp. Ek olarak, iki plug-in hibrit tahrikli en çok satan modelin sekizinci nesli olacak. Bu seride VW Golf 8’in performanslı ünitesi 150 kW/204 hp güç üretiyor, çok sportif bir tasarıma sahip GTE sürümü ise 180 kW/245 hp performans sunuyor.

Yeni Golf 8 sadece bir model değişikliği veya yeni bir tasarımdan fazlasını vadediyor. İlk defa VW Golf 8 2020 modelleri ile birlikte göreceğimiz Volkswagen’in yepyeni otomobil teknolojileri, kullanıcılarına farklı bir sürüş deneyimi yaşatmaya hazırlanıyor. Yeni Volkswagen Golf 8; rahat, akıllı, bağlı bir nesil.

Yeni VW Golf 8 Euro NCAP testinde beş yıldız aldı.

Euro NCAP (Avrupa Yeni Otomobil Değerlendirme Programı) güvenlik testinde, yeni VW Golf yetişkin yolcuların, çocukların ve korunmasız yol kullanıcılarının korunması ile ilgili tüm kriterlerde çok yüksek puanlar aldı.

Yeni Golf, yetişkin yolcuların güvenliği ile ilgili puanlamada %95, ortak çocuk koltukları için bir kurulum testi ve ISOFIX gibi montaj cihazlarının kontrolü ile desteklenmiştir. Yeni Golf bu kategorideki puanların %89’unu aldı. Yayaların ve bisikletlilerin korunmasında %76’ya ulaştı. Buradaki odak, kafa, üst ve alt bacaklar ile araç üzerindeki etki ve acil fren sisteminin etkinliği üzerineydi.

Ayrıntılı ve güncel bilgilere Volkswagen Yetkili Satıcılarından ulaşabilirsiniz.





Audi Web Site        Mercedes Web Site        Bmw Web Site